Nu packas det förfullt.


DET KOMMER ETT INLÄGG IMORGON INNAN JAG ÅKER TILL STOCKHOLM. MEN JUST NU (21.15) HINNNER JAG INTE SKRIVA ETT NYTT INLÄGG. VI SES IMORGON FÖR DET SISTA INLÄGGET!    HÄNG MED!

Idag så kommer jag att större delen av dagen packa inför Stockholms-resan imorgon. Har inte tagit fram någonting i klädväg ännu. Jag vet inte alls vad jag ska ta med mig! Tänkte väl någon klänning, men valet står emellan två helt olika. Antingen den grön favoriten från GinaTricot, eller min tub-klänning/kjol också från GinaTricot. Vet inte. Jeansen är i alla fall klara. Det blir mina korta ljusa från H&M och de nya pösiga från GinaTricot. Så det är i allafall klart. 
Igår hittade jag 100 kr. Kan ni tänka er? Jag satt och kollade lite efter tidningar på den nedersta (Stökiga!) hyllan, och hittade ett kuvert. Jag tänkte slänga det, det såg så tomt ut. Men när jag tittade så fanns det 100 kr där i! Jippie! Kul!
Idag ska vi nog upp en sväng till Granstorp också. Och kolla in coola 50 och 60:tals-saker. Det är typ bara det där! Kul!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0