Nu börjar allvaret... På riktigt


Nu är ju egentligen början på allting. Det är nu man måste bestämma sig, vem ska jag bli? Vad ska jag göra? Vad vill världen att jag ska göra? Man måste bestämma själv, för ingen gör det åt dig. Det är bara attt fråga en enda fråga:
- Vem vill du bli? 
Vill du kanske bli arkitekt, frisör eller rentav bonde? Ja, men satsa då för sjutton gubbar!
You just have to realize it, what ever you decide to do, or what schools you go on, just remember, put you own dreams first. Cause maybe one day you´re gonna wake up and wonder what you could have ben.
Det är nu som man måste bestämma. Man måste få dem betyg man vill ha för att nå dit man vill. Idag har vi fått 3 papper om vad man ska klara G, VG eller MVG. Nu börjar ju allting.
 - Eller har jag inte rätt?


 


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0