Lösningen på alla problem: GLASS


Det finns bara ett ord: GlassTerapi. Det är extra gott att äta gräddglass med chokladkross i om man är lite halvallergisk som jag är idag. Det har varit lite seg uppdatering idag, men jag har mest tagit det lugnt och försökt få ner allergin. Så nu är jag nästan återställd igen. På bilden äter jag glassen samtidigt som jag kollar på One Tree Hill. Lite chill idag bara alltså. Idag var det också lite solförmörkelse, mamma påstår att hon såg att solen inte riktigt var hel, men jag vet inte riktigt vad jag ska tro om detta. Sorry mamma, om du läser detta! Men det kanske hon gjorde, who knows?
FRÅGA: Vad händer mera idag?
SVAR: Ja, jag ska rita en teckning till hade jag tänkt (har ritat en idag, kommer strax upp här på bloggen), sen blir det kebabpizza med pappa, mums. Ikväll är det Americas Funniest Home Videos, det är så sjukt roligt! Blir väl att jag tittar en stund, kanske äter något litet chips under tiden?
Nej, nu ska jag kolla in bilddagboken lite, och kanske logga in på MSN.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0