Lördag vecka 35

Här kommer frågorna för vecka 35:

Om du tänker tillbaka på veckan som gått, vad har varit absolut bäst med den?
Det bästa med den här veckan är nog att Johanna och jag äntligen har bestämt oss för gå på bio tillsammans. Vi hade tänkt att vi skulle se "Mamma Mia", så jag hoppas på en bra dag med min bästa vän.
Om du tänker tillbaka på veckan som gått, vad har varit sämst med den?
Det sämsta har nog varit att nu har skolan verkligen kommit igång igen. Det är fullt upp med läxor nu, och ändå är det bara andra veckan ännu. Jag tycker att de kunde ta det lite lungt ändå..
Det roligaste som har hänt nu i veckan?
Att ha inne-gympa igen. Det var väldigt kul att känna på gympa-salen och det nya golvet, och för att inte tala om att hoppa höjdhopp på 1m 10cm igen! + att Pigalle börjar igen på Fredag, ska bli grymt kul!
Det tråkigaste då?
Att jag inte har hunnit va med nån kompis nu i veckan.. Det känns lite tråkigt.
Snyggaste outfiten du hade på dig nu i veckan?
Mina nya jeans, en marinblå tröja från BikBok, en härlig sjal och min svarta kappa. Det kändes riktigt höstigt!

Ja då fick ni lite svar nu igen då. Se´yaaaa!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: ellen

sv: du är med i nummer 18, som prenumerant som jag är så får man tidningen i brevlådan lite innan den kommer ut i butik :) Så grattis igen :D

2008-08-31 @ 12:09:19
URL: http://metrobloggen.se/cheapfashion

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0