Köttbullar från Ikea..


Hejsan! Fick precis ett sms från min syster Anna om att jag skulle uppdatera bloggen, så Anna, det här är för dig. Idag var mamma och jag i stan, först nere på stan och sedan på A6. Vi framkallade korten från kameran, och sen gick vi vidare till BikBok och DinSko. Jag hittade ett par snygga vinterstövlar, svarta i mocka. Men dem visar jag inte än, är inte riktigt säker på att jag ska ha dem kvar. Vi får se. Vi köpte också två ficklampor på Clas Ohlsson för endast 19 kr st, INKLUSIVE BATTERIER! WOHO! Måste ju ha till den första komfirmations-träffen på Fredag. Vi ska ut och vandra i skogen. Oh, no, jag är ingen friluftsmänniska. Men jag ska nog överleva hoppas jag. Jaha, nu så ska jag läsa på franskan och engelskan. Så Anna, hoppas att du har fått lite rolig läsning på ditt jobb nu då. PUSS ELIN.


Kommentarer till inlägget:
Postat av: Annna

Jag fick lite go läsning nu, STÖVLAR : O du bara shoppar hela tiden unge : )

2008-08-26 @ 19:45:18
URL: http://annapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0