Jag hatar CoopForum


Usch. Var vid CoopForum i Jönköping idag. Jag hatar verkigen den mataffären! Det är en så fruktansvärt tråkig och trist affär, det är synd om dem som jobbar där. Hallå, skaffa lite fräsch mat? Nejnej, den affären är inget för mig. Då föredrar jag hellre Maxi. En luftig och fräsch mataffär. Eller möjligtvis Willy´s i Nässjö. Ja, jag ska nog sluta prata om mataffärer nu, eller vad tror ni? Imorgon blir det skola igen. Orkar inte gå upp vid halv sju. Det kommer att bli segt. Ja, nu måste jag springa och dricka vatten, är sjukt törstig efter den grymt heta pizzan på Dragon. Tjiiiiiing,
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0