Hem Ljuva Hem..


Japp där ser ni resultaten från Stockholms-shopping. Jag köpte då den coola t-shirten med tryck, det gula tubtoplinnet, en annan tröja från GinaTricot, en stor hood-tröja (grå) från H&M och ett Jing & Jang-halsband. Är väldigt nöjd med mina inköp :) T-shirten är allra finast! Väskan ni ser på bilden köpte Anna åt mig i Bulgarien. Väldigt snygg. En liten "Cylinder-väska", som vi kallar det Hahha. Fick också ett svart Björn-Borg linne med vit text. Snyggt! Blev ingen uppdatering alls igår, jag beklagar. Var med Johanna hela dagen. Vi hade väldigt roligt i alla fall. Flummade som vanligt. Bytte våra "Sommar-presenter", Jag fick massa olika smycken, väldigt snyggt, och av mig fick Johanna ett magnet-halsband/armband. Hon blev också glad.
Blir uppdatering imorgon också, på förmiddagen, eftermiddagen åker jag till stan.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0