Hejsan!

Helt live från Stockholm kommer här! Nu på morgonen (08.50) så hittade jag en dator här på hotellet nere i foajen. Perfekt. Då kan jag ju hålla er uppdaterade här också. Igår kollade vi mest in stan, åkte också nån slags rundtursbuss i stan. Jättekul har vi verkligen. Idag ska vi ta Djurgårds-färjan ut till Djurgården, för att kolla in Skansens djur, och Gröna Lund. Imorgon blir det shopping hela dagen. Shopping-möjligheterna är öändliga här i Stockholm. Har redan varit på NK och det stora H&M och det tvåvåniga GinaTricot. KUL! 
Nu måste jag springa upp till vårat rum och göra mig klar. Platta håret och lägga på lite mascara. Vi hörs snart, 
PUSS & KRAM,
ELIN PALMQVIST

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0