Härliga pärlor+ fräscha party-hängen


Jag är lite halvdeppig, jackan fanns inte. Blev lite besviken, men H&M hade inte fått in några vinterjackor, och det är klart, det är ju faktiskt bara Augusti. Men den kommer nog in så småningom, hoppas jag. I alla fall, köpte jag: vita och guldiga öronhänge från H&M, ca 39 kr, och pärlsett och lite olika berlocker för ungefär 59 kr hos "Ellies". Fint tyckte jag. Så nu är tillverkningen igång av ett armband som ska bestå av tre länkar (små pärlor) och sedan ska lite berlocker och fjärilar på också. Det blir nog faktiskt riktigt bra tror jag. Visar självklart upp när det är färdigt.
Det första lilla livet i min växt har ju kommit upp. Imorgon tänkte jag fota växten och berätta lite om den. Den är riktigt häftig tycker jag, haha. Nejdå, men ganska så söt sådär. Gillar att pyssla och ordna med olika saker. Det är skojigt.
 Anna och Louise då? Jo, tillsut kom dem ner till Bulgarien, ungefär vid 4 tiden tror jag ungefär. De skulle ju ha varit där vid halv elva ungefär (halv tio svensk tid). Men nu är det där i alla fall. Vet inte om Anna någon gång kommer läsa det här, men om du ser detta Anna, så kan du väl lämna ett spår. Nu blir det lite Allsång. See´ya!
Puss & Kram

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Malla

öronhängena var fina! De finns i svart och silver också, va? kram :)

2008-08-05 @ 20:11:05
Postat av: Amanda

vad fina pärlor du köpte! var köpte du dem? hur mycket kostade dem ungefär? Puss <3

2008-08-05 @ 20:11:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0