Första dagen i skolan..


Såhär ser outfiten ut idag: Jeans (NYA) från GinaTricot, t-shirt med tryck, GinaTricot, väskan är Annas och skorna (Syns ej på bild) kommer från DinSko.
Hallå alla glada! Vad gör alla en dag som denna? Började ju som ni vet 8:an idag. Massor av nya intryck.
Plötsligt är man där bland alla människor man längtat efter. Eller tja, en del skulle man väl hest slippa.Det finns så många varianter:  De riktigt störiga personer, eller de som håller sig till sin klick, eller de två som bara har varandra, eller dem som håller sig till sina stora gäng. Man ser sig själv stå i mitten. Vart ska jag gå?
Vi fick också nya scheman idag, ganska okej faktiskt. Nya skåp och nycklar. Mitt skåp är under Johannas, som vanligt. Fick såklart underst, har alltid otur. Men hoppas att få överst i nian i alla fall! Hoppas, hoppas, hoppas!
Well, well, nu ska jag gå och lägga mig och vila en stund. Vaknade halv fem, så inte konstigt att man är trött!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0