Fint i Höst/Vinter


Åh kan ni tänka er dessa små underbaringar? En vacker höstdag eller en härligt kall vinterdag med puderglittrande snö? Jag säger bara; Åh Åh Åh, så himla fint!
Visst var väl dessa söta skor helt bedårande? Ja ni, dem är jag supernöjd med. Köpte dem i Tisdags, men har inte riktigt vetat om jag skulle ha kvar dem. Men vad har jag att tvivla på egentligen? De är ju fruktansvärt söta!
 Kommentera gärna vad ni tycker!

Vad händer mer idag då? Ja ni, jag ska mest ta det lugnt, igår var vi ju ute första gången med konfirmationen. Vi gick ungefär 8 kilometer rakt igenom en skog till Barkeryds kyrka. Hahha det var ju mindre roligt. Men ja, det var väl ganska okej. Jag är helt slut i ryggen, vi hoppade höjdhopp på gympan! Älskar höjdhopp, klarade faktiskt 1m 10cm på en fot. Ja, jag menar då: Alltså jag hoppar som man ska göra på riktigt. Nu så ska jag bara äta lite godis och titta på OTH.
Puss & Kram,

 

Kommentarer till inlägget:
Postat av: matilda

Vart kommer skorna ifrån? :) kram.

2008-09-02 @ 17:50:18
URL: http://youknowmatilda.blogg.se/
Postat av: isabelle

jag såg adressen i frida så jag tittade in, väldigt fin blogg, elin:)

2008-09-06 @ 13:22:17
Postat av: Beatrice

Söta!

2008-09-06 @ 18:51:24
URL: http://klacksko.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0