Fin ljusstake- turkos förstås


Hejsan allihopa! Här visas då den fina ljusstaken jag fick av mormor och morfar förra lördagen. Skulle förstås velat visa den direkt, men vi åkte ju till Stockholm dagen efter. Men här är dem i alla fall! Passar ju verkligen perfekt på mitt rum!
Har också börjat skriva in besökare per dag i en speciell bok. Så varje Söndag kommer jag att räkna ihop antalet besökare och skriva det i sista inlägget på Söndagen. Vilket också är idag då.
- Okej, som ni kanske kommer ihåg så hade jag ju ungefär tusen småsaker att fixa, som då detta: (Det överstrukna är gjort)

STÄDA HYLLAN I KÖKET
RENSA PÄRMEN FRÅN SJUAN
TA FRAM EN LÄMLIG SKOLVÄSKA
TA BORT PRISLAPPEN FRÅN JEANSEN
HÄNGA UPP KLÄDERNA I GARDEROBEN

Ja, som ni då ser så är det ju 3 saker kvar att göra.. Det tråkigaste är nog att rensa ut pärmen. Blä! Som min kära mamma sa: (TACK MAMMA)
- Men Elin, du har ju haft ett helt sommarlov på dig att göra det! Varför sitta med det kvällen innan du ska börja skolan?
- Ja OKEJ, jag erkänner, jag har haft lång tid på mig att göra det. Det har bara inte blivit av. Ikväll måste jag göra det!

NU STICKER JAG OCH GÖR DET. VI HÖRS IMORGON EFTER SKOLAN, LOVAR ATT BLOGGA OM ALLT SOM HAR HÄNT UNDER FÖRSTA SKOLDAGEN I ÅTTAN! :)

Antal besökare under vecka 33: (11/8-17/8):    19 ST
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0