Fin jacka i härlig färg


Japp, som jag då lovat er så kommer jag att skriva lite om höstmode hos H&M. Jag bara älskar den coola jackan i vinröd/lila som finns på H&M och de fina pjuxen med snörning och hög klack. Fina. Jackan kanske kommer att inhandlas imorgon,  vi ska en sväng till A6. Men jag vågar inte beställa hem dem från "Shop online", för ibland är saker inte alls som dem ser ut på Internet. Visst ser den väl lila ut, eller hur? Men det står att den är vinröd- alltså inte alls min färg. Men OM den är lila och OM den passar bra, då kanske chansen finns att den inhandlas imorgon. Vi får se. 

Idag vinkar vi även av Anna, som ska till Bulgarien med Louise. De åker i natt klockan kvart i sju, så mamma skjutsar dem ner till Göteborg vid två-tiden ungefär. Jag hade gärna följt med- om det hade varit på dagen alltså. Då hade det varit kul. Men mitt i natten, no thanks. Stannar nog hemma och snarkar ikapp med pappa, hahha. Mjo, det är gött att sova!
Nu ser det faktiskt ut som att himlen börjar att klarna upp litegrann, lite små blå sprickor syns allt på himlavalvet! Och det är ju ganska skönt tycker även jag, som inte gillar 25 grader och solsken. Men det är klart, lite bättre väder kan det allt få vara. Jahopp, forsätt att ha en skön Måndags-kväll.
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: Malin

Jackan var härlig färg!

2008-08-04 @ 19:59:17
Postat av: Ellen & Olivia

skorna är underbara!

kolla gärna in i våran blogg fixyou.webblogg.se.

ha det bra!

2008-08-05 @ 22:19:41
URL: http://fixyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0