Ett stycke outfit


Jag har på mig: Jeans och tröja från GinaTricot, skinnjacka (ej bild) från JC, skinnskor (ej bild) DinSko, klocka Ur & Penn och ett gulddiadem (ej bild) från Glitter.


Aloha! Vad görs? Här landade min Måndags-outfit. Skön och avslappnad, inga konstigheter. Vill alltid ha på mig sköna kläder på måndagen, jag hatar måndagar.. Känslan av att det är sjukt många dagar kvar till helgen gör det svårt at leva utan en fruktansvärd huvudvärk. Jaja nog snackat om tråkigheter nu va! Idag blir det läxläsning- bara. Måste hinna med att träna in de nya franska orden, typ till höger, till vänster. À droite, À gauche. Krångligt. Ska också plugga in lite engelska glosor- öken.. Blä jag orkar inte! Kommer att ta en paus i all läxläsning och uppdatera en gång till. See´ya! :D
Puss & Kram,

  


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0