En mysig Pärl-morgon


Idag blev det att jag tog fram de små pärlorna igen.
Riktigt kul att sitta och göra klart armbandet med tre olika sorters pärlor på. Det blev faktiskt riktigt fint. Mysigt var det, att sitta där och pärla litegrann på morgonkvisten. Har varit ensam nu på morgonen fram till kvart i elva ungefär. Mamma kom hem från Göteborg då.
Stackars Louise och Anna. Planet som skulle ta dem till Bulgarien blev försenat, det avgår nu klockan elva, om det inte blir mer förseningar. Stackarna. Men om allt har gått rätt till, så sitter de förmodligen på planet påväg mot partylandet nu. Egentligen skulle de ha varit NERE vid den här tiden.
Sen efter maten sticker mamma och jag in till A6 och kikar in den där jackan jag har spanat in. Väldigt fin. Nu tänkte jag visa er hur mitt armband jag gjorde blev:

Ganska fint va? Senare idag tänkte jag att jag skulle visa er det första lilla livet i min "ModeByPalmqvist-växt". Japp, det har faktiskt blommat upp tre små gröna gulliga växter. Cute. Nu säger jag hejdå så länge, Ciao,
Puss & Kram,

 

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Emma

vilket fint armband du gjorde, fin layout på bloggen med :D

2008-08-05 @ 14:12:04
URL: http://robey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0