Bloggen tar en paus på 3 dagar. Stockholm, here I come!

Hejsan alla mina kärs blogg-läsare. När ni läser detta är jag förmodligen redan påväg på ett tåg som ska ta mig till Stockholm. Klockan är nu bara 07.45, lite väl tidigt att vara uppe om man är tonåring? Ja. Morfar ska komma och hämta oss vid halv nio för att åka till Nässjö, tåget avgår sedan från Nässjö C klockan 09.08. Nu packas det sista ner, tandborste, hårborste, smink mm. Tar med mig den bärbara DVD:n, skönt att ha på tåget. Ja ni, så mycket annat jag väl inte jag att säga till er, såhär i sista inlägget. Jag kommer tillbaka och bloggar på Onsdag. Vi ses då! Jättepussar och tusen kramar, till er <3 Mina Läsare.

PS: Ni läsare har alltid varit en stor del av bloggen, ni betyder jättemycket. Puss.

ERAN TJEJ,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: E. Riley Page

Gomorrn!

/e

2008-08-10 @ 07:58:12
URL: http://cyanatra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0