Bilder från Matlagnings-brudarna

Japp, idag kommer det då lite bilder från igår kväll. Johanna och jag gjorde ju då Taco-Paj.Och den blev helt okej faktiskt. Ja, tänkte visa er lite bilder från igår då, men först tänkte jag att vi skulle ta "Veckans bästa". Alltså, veckans bästa betyder roligaste historian. Och jag hittade faktiskt en jag tyckte var rätt kul ENJOY (:

- Hur sänker man en finsk ubåt?
- Man simmar ner och knackar på, varpå finnarna öppnar och säger: Vi är minsann inte lika dumma som norrmännen!

Yes yes, då tänkte jag räkna ihop antalet besökare den här veckan då:


3+4+4+1+1+6+4= 23 Besökare. 
M  T  O  T  F  L  S 

Här kommer då lite bilder från denhär minnesfulla kvällen <3

Ja, grönsaker är ju bra för din hälsa, plus att det är väldigt gott till Tacos. Ett salladshuvud, två tomater och så jag då (:

Ja, jag hackar då sönder köttfärsen där då. Mmmm det var riktigt gott! Hahha.


Johanna är alltid lika go och glad <3

Denna bild får du avsluta denna jätteroliga helg! TACK JOHANNA <3 LOVE YOU.
Nu måste jag dra och duscha. PUSS!


 


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0